tisdag 10 april 2012

Glad påsk i efterskott!

Då var påsken över och nu fortsätter våren. Själv har man nu ca två månader kvar till studenten!


Dock är vi inte där ännu. Utan det är många böcker, tv-serier och filmer som ska hinnas ses/läsas innan dess. Fortsättningen av Game of Thrones bland annat. Jag fick själv ett ryck och började kolla på säsong 4 av True Blood, lite uppladdning inför säsong 5 i juni. Resterande del av tv-serierna börjar också gå in på slut skedet av säsongerna. The Walking Dead, Pretty Little Liars och One Tree Hill är ju redan slut sänt för säsongerna.

På bok fronten finns det ju alltid massor att läsa, som man dock aldrig hinner med. Just nu läser jag första delen i Vampire Academy av Richelle Mead, recension på den kommer upp senare i veckan. Därefter har jag ett lass med Buffy böcker att läsa. Det kommer ju också en del nyheter senare i vår som ska klämmas in i lässchemat och ibland måste även de föregående böckerna i serien läsas. Så det finns en hel del.
På film fronten finns det väl alltid saker att se. Hoppas se Hunger Games igen ganska snart. Det släppa säkerligen också massa bra filmer på DVD i vår. Än så länge är det inte jättemycket som lockar på bio. Men vi har ju Avengers(Joss Whedon inblandad i skapandet) som har premiär, som jag nu inser kommer att visas i 3D, surt. Jag då som är ett fan av Taylor Kitch är ju intresserad av att se John Carter och Battleship.




Men det finns mycket att se fram emot i vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar