måndag 23 april 2012

En vanlig måndag!

Tja!

!) Lade just upp ett inlägg om filmen Charlie St. Cloud - Ta och kolla in det!

") Påbörjar senare idag sista volymen i säsong åtta av Buffy The Vampire Slayer.

#) Buffy är typ det bästa som finns. Epic.

¤) Joss Whedon, A.K.A. skaparen av Buffy. Har varit director/writer till kommande filmen Avengers. Som jag idag fick reda på också kommer att visas i 2D, det vill säga utan 3D. Vilket gör mig väldigt glad, för att jag hatar 3D och nu kan se filmen på bio i alla fall!

%) Innan jag börjar läsa Buffy, har jag tänkt att ta igen på missade trailers. Jag har just nu 70st osedda trailer i iTunes. (Det här kommer nog att ta ett tag....)

&) Bloggen Boktycke hade härom veckan en tävling där man kunde vinna ett exemplar av Rör Mig Inte av Tahereh Mafi. Och har man inte tur och kammar hem en liten vinst. Så det tackar vi(jag) Boktycke för.

/) Symbolerna på innan parentes tecknen är symbolen på respektive siffra. (I'm a little tiny bit bored.)

() *Går och försöker göra något icke-produktivt produktivt. Lycka till med det Lovisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar