onsdag 2 januari 2013

Kommande böcker 2013

Här kommer en liten liten bråkdel av de böcker som släpps under 2013 som jag ser fram emot/tänker -funderar på och lite så.

Påminn mig gärna i kommentarerna om jag glömt något uppenbart eller om det är något ni rekommenderar för detta är typ min planering för våren, så det är bra om man vet vad som kommer!

Listan....
Jag, En - David Levithan - 14/1
Korsad (Matchad #2) - Ally Condie (Matchad #1) - 21/1
Double Crossed (Gallagher Girls/Heist Society novella) - Ally Carter - 22/1(E-bok(thegallagheracademy.com))
Shadowhunters and Downworlders (Antologi) - Cassandra Clare m.fl. -29/1
Perfect Scoundrels (Heist Society #3) - Ally Carter - 5/2
The Indigo Spell (Bloodlines #3) - Richelle Mead - 12/2 (Bloodlines #1, Bloodlines #2)
The Bane Chronicles - Cassandra Clare m.fl - från och med februari till augusti(E-bok)
Kretsen (Raven Boys #1) - Maggie Stiefvater - 8/3
De utvalda: Hemligheternas rike (Graceling #3) - Kristin Cashore -15/3(möjligen 2/4) (Graceling 2&3)
Clockwork Princess (The Infernal Device #3) - Cassandra Clare - 19/3 (The Infernal Device #2)
Rädda mig inte (Rör mig inte #2) - Tahereh Mafi - 8/4 (Rör mig inte #1)
Änglarnas kamp (Hush, Hush #4) - Becca Fitzpatrick - maj (Hush, Hush #3, Hush, Hush #4)
Gameboard of the Gods (Age of X #1) - Richelle Mead - 4/6
The Moon and More - Sarah Dessen - 4/6



Övrigt under 2013(vet ej exakt datum än!)
Gallagher Girls #6 - Ally Carter - under hösten
The Shadowhunter's Codex - Cassandra Clare - under hösten(november)
Raven Boys #2 - Maggie Stiefvater - under hösten (september)

Övriga(som jag inte har så mycket mer om än året 2013, dock stor sannolikhet att någon av dessa kommer att släppas 2014 - tyvärr!)
Divergent #3 - Veronica Roth - 26/9??
The Fiery Heart (Bloodlines #4) - Richelle Mead - ??
Shadow Kiss (Vampire Academy #3 - graphic novel) - Richelle Mead - ??
Någon mer är jag som längtar efter Shadow Kiss graphic noveln?
Den bästa av Vampire Academy böckerna!

PS. Hoppas att mitt "list-system" inte var allt för komplicerat! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar