torsdag 15 december 2011

Torsdags tema: Christmas time!

Julen är min favorithögtid, bästa tidpunkten på året!! Det finns massor av saker jag gillar, men en av mina favorit grejer att göra under julen är att kolla på filmer halva natten. Underbart. Men vad ska man då titta på?

Klassiska julfilmer som jag tycker är bra:
The Holiday
Ensam Hemma, 3:an är bäst, 1:an och 2:an är bra, 4:an suger. 
Grinchen
Die Hard, först och främst 1:an, men också 2:an
En julsaga
Love Actually

Några som går på tv(tyvärr kunde jag bara se fram till den 28:e):
Polarexpressen
Sagan om ringen trilogin
Sömnlös i Seattle
Supersugen
Miss Secret Agent
Peter Pan(ej teckand)
Kingdom of Heaven
Skönheten och Odjuret(tecknad)

Filmer jag planerar att eventuellt se:
Massor av Disneyfilmer(som jag förhoppningsvis får i julklapp!)
V for Vendetta
Sagan om ringen trilogin
Polarexpressen
lite andra klassiska filmer, typ Amadeus, Elefant mannen, möjligtvis Breakfast at Tiffanys. 
och en massa annat som jag inte vet om riktigt än!



Vilka är era favorit julfilmer? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar