måndag 12 december 2011

John Carter!

Till våren kommer en film som heter John Carter på bio. Jag själv då som är Friday Night Lights fan, tänker halv om halv att jag ska se den bara för att Taylor Kitch spelar huvudrollen, filmen kanske är bra med, vem vet!

Nu i helgen var jag och letade igenom lite bokhyllor här i huset, och vad ser man inte då? Joo, nämligen det att min Far äger 5st John Carter böcker på svenska. Det här är jättekonstigt. Jag hade verkligen inte en tanke på att filmen skulle vara beserad på böcker men tydligen. Pappa säger att han har haft dem i typ en evighet och att han tycker dem är bra. Jag är helt förundrad. Men jag är helt och hållet inne på att läsa dessa böcker. Men att Far läste dessa böcker för typ 30 år sedan och nu nästa år kommer de på bio. Wow!

Jag visade pappa trailern till filmen, och därefter frågade jag den nördigaste frågan av alla: "Är det som du har tänkt dig?" Det ända svartet jag fick var ett skratt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar