torsdag 1 december 2011

1:a december

Första december, fortfarande ingen snö, men endast 24 dagar kvar till julafton. Och omkring 30 dagar kvar till 2012. Men låt oss inte gå för långt fram i tiden utan idag är ju dagen som gäller just nu. Det 1:a december innebär nämligen att årets julkalender startar.

Av vad jag har sett tidigare, har jag tyckt att det åtminstone skulle vara värt att se det första avsnittet för att se om det är någonting att ha. Och det tycker jag att det är. Det är verkligen julstämning i den, vilket jag ÄLSKAR. Tänk er Oliver Twist och Charles Dickens så har ni årets julkalender. Jag har inte riktigt fattat vad handlingen är men det får vi förhoppningsvis veta snart. För er som inte vet, heter årets julkalender Tjuvarnas jul.

Den visas 7.15 gott folk! Det är bara att pallra sig upp!

ps. den visas runt kl. 18 någon gång med men det är inte samma sak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar