fredag 2 december 2011

From Hell

Det här var ju en flopp. Jag förväntade mig en bra konstig, riktigt äcklig film. Men nej, nej! Det var det absolut inte.

Den var lite konstig men inte på ett bra/ intressant/ fascinerande eller roligt sätt. Man fick se ett par organ men inte så mycket mer, det är ganska mycket blod i filmen men man får inte se när det spills. Johnny Depp spelar någon slags opiumberoende polis som får syner över mord. Han är som en dålig version av Sherlock holmes.

Filmen är baserat på riktiga händelser antar jag, från sent 1800-tal då Jack The Ripper dödade en handfull med kvinnor på Londons gator.

Bryr er inte om att se denna film. Det var bara skit. Fast nu kanske ni vill se den bara för att jag blev otroligt besviken. Men jag förväntade mig faktiskt något bättre. 

Se något annat!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar