fredag 4 maj 2012

Midnight in Paris

Midnight in Paris handlar om Gil och hans flickvän/fästmö som följer med fästmöns föräldrar till Paris. Gil som alltid drömt om att bo i paris och skriva böcker. En kväll går Gil ensam vilse i Paris och då stöter man på en helt annan del av Paris.

Jag är inte helt såld på Woody Allen filmer, inte för att jag sett så många men ändå. Men. Jag tycker faktiskt att Midnight In Paris var bra. Handlingen är jättebra och rolig och hela filmen överlag är jätterolig.

Jag hoppas jag inte spoliar för mycker nu men tänk er att in fysificerar(gör någonting till något fysiskt) uttrycket som vi alla hört: Det var bättre förr. Det är en del av filmen. Det sker också många intressanta/ roliga möten.

Helt okej film. Trevlig. Ett bra alternativ om man vill se något av Woody Allen eller bara en bra film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar