tisdag 23 juni 2015

New York!

Häromveckan befann jag mig i New York! Såg typ allt; Empire State, Rockefeller, New York Public Library, 9/11 memorial + museum, frihetsgudinnan, Ellis Island, Madison Square Garden och mycket mer.



Självklart blev det även en hel del bokhandlande. Visst gillar vi SF-bokhandeln men Forbidden Planet och Midtown Comics har så mycket mer comic books och graphic novels och generell nördighet! Det är ju även kul att faktiskt bara gå i riktiga butiker och handla böcker (Barnes and Noble typ 5 våningar m.m - bra grejer!). 4 böcker, 2 comics och 9 graphic novels!


Några "vanliga" böcker...


Del 4 och 5 av 6 i Sandman: Overture!


Lite blandat från Batman världen, fortsättningarna på Morrisons Batman-serie: Final Crisis + Batman & Robin, fortsättningen på Snyders Batman-serie, och första volymen av Batgirl!



Har läst första numret i Alex + Ada, ska bli kul att fortsätta det. Även en annan helt ny...


Och några fortsättningar av serier jag redan har. Gaimans har jag redan läst men inte The Massive vol. 2!


Där har vi en del som jag kan läsa i sommar. Är just nu 7 böcker bakom mitt läsmål för året (87 av 200), så jag har en del att läsa i sommar! Ska även försöka läsa klart alla nummer i The New 52. Så det blir mycket bra läsning i sommar förhoppningsvis! 

                                    


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Eller hur! Problemet när man är i stora fina bokbutiker utomlands är ju att begränsa sig. Finns ju så mycket fint man vill ha!

      Radera