onsdag 26 december 2012

Julklappar!

Årets skörd. Några böcker, några cd-skivor, mycket nördighet!

Ni som har spelat Mafia, bästa spelet som finns, kanske känner igen den här kartan?!

 Lite cd-skivor, Florence + The Machine och Bon Iver!

Fyller på med John Green böckerna i bokhyllan. Älskar omslaget till Abundance of Katherines, som typ är gjort av en nerdfighter, alltså ett fan - kan man typish säga!

Blev sugen på att läsa böckerna efter att ha sett båda filmerna. Hoppas böckerna är lika bra men udda som filmerna är!

En bok om alfabetet. Tror jag. Typish!

Lite klassiker. Har börjat samla på mig HP-böckerna, som jag inte äger på något sätt tidigare utan har läst Systers exemplar genom åren!

Och till sist en YA bok som jag velat läsa ett bra tag, och som jag nu under juldagen läst ut och som var  riktigt bra! 

6 kommentarer:

  1. Några riktigt grymma klappar du fått!

    SvaraRadera
  2. Fina julklappar och jag gillar speciellt böckerna;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är faktiskt en väldigt fin hög med böcker!

      Radera
  3. Svar
    1. Riktigt fint faktiskt! Nu blir det att möblera om i bokhyllan lite med - alltid kul!

      Radera