onsdag 13 maj 2015

Captain America #2: The Winter Soldier

När S.H.I.E.L.D. attackeras dras Captain America (Chris Evans) in i en härva av intriger som hotar hela mänskligheten. En komplott uppdagas och Cap måste tillsammans med Black Widow (Scarlett Johansson) och The Falcon (Anthony Mackie) bekämpa fiendens mäktigaste vapen hittills – The Winter Soldier. (beskrivning lånad från cdon)

Nackdelen med att man inte skriver vissa inlägg direkt efter att män är färdig med en bok/film är att man glömmer bort saker och ting. Tyvärr har detta hänt med mig och den här filmen. Måste nog se den igen.

Det jag dock kommer ihåg är vissa saker. Framför allt så gillar jag Black Widow och Captain America tillsammans - de har en rolig relation liksom!

Vad jag kommer ihåg så tyckte jag även att filmen i sig var bra. Bra story, rolig och underhållande film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar