onsdag 5 februari 2014

Men jag är inte bitter...

Så, nu händer det. Premiärveckan för Vampire Academy: Blood Sisters, Vissa verkar redan ha kunnat se filmen många andra kan se den på fredag, då den officiella premiärdagen är. Men Sverige är som sagt sist ut med att visa filmen då den nu börjar visas den 13 juni på SF. Men det är inget som jag är bitter över. Inte. Alls.


Funderar ibland på att bojkotta SF och den här filmen på bio bara för att de är så ofantligt sena med att visa den. Jag hade kunnat vara förstående om de börjat visa den en vecka eller två senare, men att vänta 4 månader - what is up with that?! Bojkott, säger jag. Bojkott!

2 kommentarer:

  1. Jag skickade faktiskt ett mail till SF och frågade varför de valt att vänta så länge med att visa den, plus att de har flyttat bak Divergents premiärdatum till 30 april, men jag har fortfarande inte fått något svar. :/ Jag lär nog bojkotta båda på bio, det kommer ju gå fortare att kunna se dem hemma istället..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fattar verkligen inte vad de håller på med just nu. Man kan ju vara förstående om de flyttar det några dagar men en månad eller fyra månader - nej! Det är ju bara jättetråkigt för vi kommer ju inte kunna ta del av grejer och vara ute på internet hur som helst om vi inte vill få allt spoilat. Så bojkott.

      Så också att The Fault in our Stars ska komma den 11 april - ca två månader innan den har premiär någon annanstans - ????

      Radera