onsdag 25 december 2013

Årets tillskott!

Det hittades lite paket under granen i år med....
Två Batman-comic books/graphic novels båda av Frank Miller! 
Femte boken.... bara två kvar sedan är den svenska samlingen komplett också! 
Har hört mycket väldigt bra om dessa böcker, ska bli roligt att läsa dem. 
Middle-Earth visual companions är bland det bästa som finns!  
Ännu lite mer böcker....



Och tillslut det bästa och nördigaste jag någonsin fått i julklapp....

Ringen med inskriptionen i ett kuvert med inskriptionen på!  
Här har vi Ringen och även the Time-Turner och Deathly Hallows som jag gav till min syster. 
För att göra saker och ting ännu mer nördigt så är detta pappret till the visual companion, med en hand-målad bild av  Erebor eller Det ensliga berget. Det står även "God jul Lovisa" och min systers namn på alviska(quenya). 

Jag hoppas att ni alla har en trevlig jul och har fått fina presenter!

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga julklappar. Jag älskar Sagan om ringen ringen. :) God jul i efterskott. :)

    SvaraRadera