onsdag 20 mars 2013

The Cabin in the Woods

Five friends go for a break at a remote cabin in the woods, where they get more than they bargained for. Together, they must discover the truth behind the cabin in the woods. (Beskrivning lånad från imdb.com, finns även på cdon.com)

Det här var ju lagom konstigt. 

Det var samma sak här som med Prometheus MÄNGDER av konspirationsteorier. MÄNGDER. 

Det är visserligen inte alltid så bra för filmen skull för man tänker ju bara på olika teorier hela tiden, och med största sannolikhet påverkar det nu också att jag tycker som jag gör om filmen.

Den är okej men liksom inte andra-filmer-och-tv-serier-gjorda-av-Joss-Whedon-bra. Alls. Inte för att jag direkt hade förväntat mig det heller, men även fast jag faktiskt gillar när en film får mig att tänka alla konstiga tankar så föll den inte direkt mig i smaken. Tyvärr. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar