torsdag 10 november 2011

Alla dessa tv-serier!

Allvarligt talat tycker jag det är dags att ett par tv-serier börjar tänka på att avslutas. Det är dags för det. Vi behöver lite nytt blod på det området. Det är bra serier men de har inte kvar det där lilla extra. Utan just nu tittar vi bara på dem för att vi alltid har gjort det och inte för att de är grymt roliga eller spännande. De jag pratar om är t.ex. Grey's anatomy, Bones, One Tree Hill m.m. Det känns som om vi har sett det mesta de har att ge. Det skulle vara roligt ifall det kom fram några nya stor serier. Några av de nya serierna, för mig, i höst har blivit Pretty little liars, Hart of Dixie och The Secret Circle. Och jag ser faktiskt fram emot att se Hart of Dixie så mycket mer än vad jag gör inför Grey's anatomy eller Bones. Jag behöver nytt!

De jag tycker man kan slopa...
Grey's Anatomy
Bones
One Tree Hill
Glee, allvarligt jag gillar musiken de gör men serien är inte bra!
The Mentalist, det är den suraste serien att se på fredagarna!

Tyvärr, we love you, men det är dags!

(Fin svengelska där!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar