fredag 27 februari 2015

Bones s.8


Fick ett litet ryck och började kolla på Bones igen. Det var ett par år sedan jag la av med att kolla på Bones. Men så hittade jag säsong 8(vilket var just där jag slutade!) på Netflix och binge-kollade på den säsongen.

Bones är faktiskt ganska bra. Det kan vara så att jag behövde en lite paus, för det kommer otroligt många avsnitt som är "fillers" och det blir lite tråkigt i längden. Dock gillar jag verkligen the setting och hela grejen; att de forensic anthropologists som jobbar på Smithsonian i Washington D.C. och så vidare. Smarta personer som gör bra och smarta grejer. Mycket bra.

Ska antagligen fortsätta kolla på säsong 9, någon gång. Dock är det ännu ej inplanerat. Någon som sett, är säsong 9 bra/spännande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar