fredag 3 januari 2014

Årets bästa tv-serier 2013!



5. Supernatural

Att jag inte sett det här tidigare förstår jag inte. Det är ju jättebra. Äckligt som fan ibland men så bra och roligt. Bäst.

4. Arrow

Arrow fortsätter att vara riktigt bra. Spännande utveckling om vad som verkar ha skett på den här ön som han befunnit sig på. Äckliga skurkar och förvånande avslöjanden.

3. Game of Thrones

Asså, Game of Thrones det säger nästan sig självt. The Red Wedding, Mother of Dragons och hennes arméer, North of The Wall, White-Walkers, Wildlings! Epic.

2. Avatar: The Last Airbender (Legend of Korra!)

Jag visste inte att folk gjorde så här bra cartoons för barn. Det är snyggt gjort, spännande, roligt, sorgligt, epic, bäst, underhållande, fantastiskt, magiskt.... Yip yip!

1. Doctor Who




Jag såg mitt första Doctor Who avsnitt i år. I år! Doctor Who är det bästa som finns. Det är ganska svårt att förklara men här har någon gjort ett försök...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar