Visar inlägg med etikett omslag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett omslag. Visa alla inlägg

fredag 7 september 2012

Fahrenheit 451!



Äntligen. Äntligen har jag hittat mig ett exemplar av en av mina favoritböcker, Fahrenheit 451! Så roligt. Extra lycka att jag fick tag i en nyutgåva men också med det här omslaget, som jag gillar. Boken är köpt på Adlibris, i samband med att något pris delats ut nyligen, satt de samman en lista med böcker som tidigare vunnit detta sci-fi pris. Så roligt, äntligen ska man få ställa den i sin bokhylla!





torsdag 30 augusti 2012

John Green om de svenska omslaget av TFIOS!

Riktigt roligt inlägg av John Green, författaren av Var är Alaska och The Fault In Our Stars, där han bland annat pratar om det svenska omslaget till TFIOS eller Förr eller senare exploderar jag som den heter på svenska. För er som inte har läst boken finns det faktiskt en del svenska kopplingar i just TFIOS. (Det om omslaget kommer typ en minut in i klippet.)