Visar inlägg med etikett omslag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett omslag. Visa alla inlägg
fredag 7 september 2012
Fahrenheit 451!
torsdag 30 augusti 2012
John Green om de svenska omslaget av TFIOS!
Riktigt roligt inlägg av John Green, författaren av Var är Alaska och The Fault In Our Stars, där han bland annat pratar om det svenska omslaget till TFIOS eller Förr eller senare exploderar jag som den heter på svenska. För er som inte har läst boken finns det faktiskt en del svenska kopplingar i just TFIOS. (Det om omslaget kommer typ en minut in i klippet.)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
