tisdag 26 februari 2013

Random stuff!

Ni vet att jag gillar Vlogbrothers, John och Hank Green, nördighet och allt som hör där till. Och ibland så måste man få dela med sig av det... Så här har ni: Vad Gangnam Style verkligen handlar om! DFTBA!




In other news.... bokrea. Oftast tycker jag inte att bokrea är "värt det". För det är oftast inte så enormt billigt och ofta finns det ju inte det man verkligen vill ha, utan man bara köper för att köpa någonting och då vill man ju ha bra priser. Sedan finns det alltid "fynd" man kan göra själv klart. Men det är ju inte värt att köpa en relativt ny inbunden bok, för nästan dubbla pocketboks priset, anser jag.

Men så idag var jag och kollade runt lite. Akademibokhandeln, bokia. Hittar inget särskilt och sedan Åhlens!

YA-böcker, inbundna, för 39kr/bok!


Och YA-pocket böcker för 5kr/st!



Hämtade också ut en reserverad bok från bibblan idag!


2 kommentarer:

  1. Jag har läst Crossed (Korsad) och den är sjukt bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas verkligen att jag kommer att gilla den. Jag var inte helt övertygad efter 1:an men jag brukar vara skeptisk mot bokserier i början och sedan komma förbi det och ÄLSKA dem! Hoppas att Korsad övertygar mig!

      Radera