onsdag 6 februari 2013

Snowed Over - Angie Stanton

A simple ride home for Christmas turns into a nightmare when light snow rages into a full-scale blizzard. Katie and Alex find themselves stranded, and a vacant cabin becomes a haven from the storm. Under different circumstances, time alone with Alex would be the ultimate Christmas gift, but Katie knows Alex is engaged and she must hide her growing attraction. (beskrivning lånad från goodreads.com)

Detta är precis vad jag ville strax innan jul. En vintrig söt liten saga. Jag tycker det är tråkigt för jag inte känner till så många böcker som har den definitionen: En vintrig söt liten saga. Men så hittade jag den här. 


Och ja, den mötte mina behov. Vinter, snöstorm, road trip, cuteness m.m. Så jag är mycket nöjd.

Lättsam trevlig läsning. Inget att tacka nej till!



2 kommentarer:

  1. Jag vill också läsa! /MM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du känner att det här är en genre du vill läsa - go for it! Dock är det en e-bok. Så kanske dax att skaffa en ny liten pryl så du kan läsa den! Just saying! :)

      Radera