onsdag 6 april 2016

TBR - comics bookshelf

Har ett pågående projekt att läsa alla mina olästa comics som jag har i bokhyllan, då jag insåg att de var en hel del. Har kommit en bra bit på vägen men ganska många kvar med. Detta gäller för de böcker som finns i bokhyllan just nu - väntar nämligen på en leverans av comics men de får jag gärna vänta lite med (även om jag egentligen inte vill det!)

Så jag tänkte skapa en lista för att hålla koll på progressionen av läsandet...
A Game of Thrones vol.2 - läst
A Game of Thrones vol.3
The Walking Dead vol.1 - läst
The Walking Dead vol.2 - läst
The Walking Dead vol.3 - läst
The Walking Dead vol.4 - läst
The Walking Dead vol.5 - läst
The Walking Dead vol.6 - läst
The Walking Dead vol.7 - läst
The Walking Dead vol.8 - läst
The Manhattan Project vol.1 - läst
The Wicked + The Divine vol.1 - läst
Locke and Key vol.1 - läst
The Umbrella Academy vol.1 - läst
The Ballad of Halo Jones
Batman and Robin vol.1 - läst
Batman and Robin vol.2 - läst
Batman and Robin vol.3 - läst
Batman: The Return of Bruce Wayne - läst
Batgirl: Wanted  - läst
Batgirl: Deadline - läst
(Batgirl: Batgirl of Burnside) - kan godtas som undantag då den är så pass ny! - läst
Batman: The Dark Knight Strikes Again
The League vol.2 - läst
Fables vol.2
Wayward vol.1 - läst
Buffy The Vampire Slayer säsong 10, vol.1 - läst
American Born Chinese - läst
Persepolis - läst
Maus II - läst
Avatar: The Last Airbender vol.2 - läst
Daredevil - Miller - läst
Daredevil - Waid - läst
Daredevil - Bendis
Jessica Jones vol.1 - läst

5 stycken av 33 kvar att läsa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar