söndag 26 augusti 2012

Flyttat till nya bokhyllor!

Något av det roligaste man kan göra måste ändå vara att få sortera i sina bokhyllor. Seriöst. Jag har nu flyttat till mina första riktiga, riktiga bokhyllor. Yey!

Min boksamling är ännu inte enorm, den är under uppbyggnad(not that it will ever stop!). The epicness av en bokhylla är i direkt kontrast till The epicness av böckerna i den. Men jag har också en samling med filmer att klämma in. Så här blev resultatet. Första utgåvan så att säga. Främst uppbyggt efter böcker i samma serier eller vissa författare. Sedan också lite liknande författare/serier/genre tillsammans. Filmerna är nog så invecklat att bara jag förstår kopplingarna. Förutom hyllan med favoriter/de epic, det fattar nog alla.


 Innan bilder. PS. det är två olika hyllor!


 Böckerna som skulle in och en halvfärdig bokhylla.


Done!




 Favoriterna.






6 kommentarer:

  1. Vad snyggt det blev! Har själv bara en bokhylla. Eller ja, har egentligen två men den andra har jag inga böcker i så det räknas inte :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blev rätt bra. Men är man duktig på att sortera i bokhyllan så räcker en ganska långt. Min ena består också till stor del av annat. Bokhyllor fungerar även till annat än böcker!

      Radera
  2. Så himla härliga hyllor! Skulle inte säga nej till en hel del av dem. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag skulle faktiskt inte heller säga nej till dem! :)

      Radera
  3. Svar
    1. Ja, jag är riktigt nöjd med dem! Just nu vill man nästan inte köpa nya böcker för att man inte vill göra om i bokhyllorna...

      Radera