måndag 14 maj 2012

Ny bok!


Idag kom äntligen Härligt oärligt av Ally Carter i brevlådan: YEY. Jag har längtat efter detta ögonblicket sedan jag först fick reda på att den skulle komma, vilket var i november eller början på december om jag inte har helt fel. Den känns mycket bättre i handen än vad den tidigare sett ut på bilder. Seriöst har jag typ bara köpt den för att stödja hela grejen med att de översatt Ally Carters bok och att jag vill även ha de andra på svenska mer för att mer människor ska få ta del av denna fantastiska serie!

Ni kan läsa mer om den här!

Här nedan ser ni också den amerikanska versionen.

Verkligen en jättebra bok. Hoppas att någon där ute kommer att läsa den. Ni som inte gör det missar något!

Vill ni läsa något mer av Ally Carter finns även Gallagher Girls serien, dock inte översatt till svenska.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar