fredag 27 januari 2012

Beställda böcker...

Det har uppstått ett litet problem för mig. Varje gång som jag kommer nya böcker måste jag möbelera om i min bokhylla för att den är full, inte för att det är en tråkig syssla, men det är aningen problematisk. Och nu har jag beställd ännu mer fina böcker som kommer att göra sig fint, någonstans, förhoppningsvis i min bokhylla. Denna senaste beställning består av Divergent - Veronica Roth, Vampire Academy: The Ultimate Guide och Jagad av Lögnen - Nora Roberts. Tre böcker som jag för engångsskull inte har läst men ändå vill ha!



2 kommentarer:

  1. Haha känner igen det problemet. Måste snart köpa nya bokhyllor... har dock inte plats med så många mer i min lilla studentetta =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett roligt men opraktiskt problem! :)

      Radera