onsdag 7 december 2011

16 dagar kvar...

Idag är det bara 16 dagar kvar till julafton... YEY! Därför tänkte jag att jag skulle dela med mig av min önskelista. Och innan ni börjar läsa erkänner jag att jag är lite udda. Men mina listor är inte att leka med(det gäller också att man håller sig innanför ramarna på den!).  Här kommer den.... oavkortad!

Böcker(se separat lista nedan)
iPhones hörlurar
persentkort - itunes m.m.
Fjällräven kånken - mörkblå(väska, för er som inte vet :) )
Disney filmer- separat lista(se nedan)
Breaking Dawn soundtrack
Eclipse soundtrack
filmer - om ni vill, inget måste, i så fall valfria eller helst disney filmer

Böcker
1. Sloppy Firsts - Megan McCafferty
1. Clockwork Prince - Cassandra Clare(inbunden/rätt förlag - Viktigt!)
2. The scorpio Races - Maggie Stiefvater
2. Anna and the french kiss/ Lola and the boy next door - Stephanie Perkins
3. Watchmen - Alan Moore
3. V för Vendetta - Alan Moore
4. Världshistoriebok
4. Anatomibok

Andra eventuella(dessa kan jag tänka mig men är väldigt låg prioritet!)
Piece of cake/rutiga bakboken
Tintin
Midnight - L.J. Smith
The Walking Dead - Robert Kirkman(graphic novel)

Disney filmer
Mulan
Bernad och Bianca
Djungelboken
Törnrosa
Askungen
Skönheten och odjuret
101 dalmatiner

Den lilla sjöjungfrun
Peter Pan
Tarzan
Atlantis
Prinsessan och grodan
Svärdet i stenen
Ringaren i Notre Dame
Micke och Molle
Alice i Underlandet
Bambi
(de översta filmerna vill jag hellre ha, dock måste det anpassas beroende på vilka som faktiskt finns ute! De står inte i någon särskild ordning i vardera grupp!)

Där har ni den!

Jag ska säga det att det finns ett par tidigare versioner av listan, men detta blev den slutgiltiga.

Önskar ni er något roligt/trevlig/intressant i julklapp?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar