lördag 2 februari 2013

Vampire Academy: Blood Sisters

1) Personer i världen håller på att göra en Vampire Academy film!

2) Filmen kommer tydligen att heta Vampire Academy: Blood Sisters!

3) Den kommer(förhoppningsvis - mitt ord) att spelas in i sommar! (vilket möjligen kanske eventuellt förhoppningsvis kan betyda att den släpps nästa år någon gång - hoppas! Finns ännu inget officiellt release datum vad jag kan hitta!)

4) Rose, Lissa och Dimitri är castade!


5) Jag är supertaggad. Jag tycker att skådespelarna ser bra ut - passande liksom. Jag gillar att det är relativt icke-välkända. För då kan jag se dem lättare som karaktärerna istället för någon annan karaktär - vilket är jättebra. 

6) Jag är glad för att det äntligen händer någonting. För er som följer den officiella film sidan på facebook har också kanske märkt att det hänt mer och mer de senaste veckorna på sida, och nu att de äntligen har directors, skådespelare, planer för inspelning med mera är otroligt roligt. 

7) Nu är det bara att hoppas på det bästa. Att filmen spelas in, att vi förhoppningsvis får se den nästa år och att den blir bra!!!!

2 kommentarer: