söndag 6 september 2015

The New 52: The Dark

Mycket av de tidigare delarna av The New 52 har jag känt till sedan tidigare. Det har varit mycket av det klassiska; Superman, Batman, Green Lantern m.m. Även om jag inte läst comics om dessa karaktärer så är det ändå saker jag haft någorlunda koll på. "The Dark" delen av The New 52 hade jag nästan ingen koll på alls. Och det är fortfarande ganska oklart. 


Generellt fattar jag inte riktigt vad som är grejen med the Dark. varför är de The Dark? De verkar ju göra bra saker och ting. Hjälpa folk och rädda världen, det är väl bara att de har krafter kanske då skulle kunna anses vara på den "onda"/mörka sidan.  

Några serier är lite smått intressanta. Andra är det inte alls!


De nästkommande veckorna kommer recensioner på The Dark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar