tisdag 7 februari 2012

Ny Sarah Dessen bok!!!

Var just inne på Bokgläntan och tittade och såg då det här. En ny Sarah Dessen bok på svenska. Yey! För några veckor sedan när jag gjorde min Kommande böcker 2012, letade jag omkring på nätet efter en ny Sarah Dessen bok på svenska men då hittade jag ingenting. Så gissa om jag idag blir glatt överraskad när man ser detta. Grymt kul. Dock har jag redan läst boken på engelska, men ändå!

Sarah Dessen är, en av de få, som inte skriver övernaturliga böcker ungdomsböcker idag. Vilket inte är enormt vanligt. Utan det är mer normala böcker, som är jättebra. Det finns redan två böcker av hennes utgivna på svenska, dessa heter Mycket mer än så och Mitt perfekta liv. Båda är underbara!

Den nya boken heter Du glömde säga hej då eller What Happened to Goodbye på engelska och släpps den 21/5.

Fan vad glad jag blir :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar