fredag 17 februari 2012

Lite olika grejer...

Här kommer en liten blandad rapport om olika grejer...

1) Glee
Tyvärr, men jag gillar inte Glee längre. De gör vissa jättebra låtar men det har blivit alldeles för seriöst, handlingen i serien är varken rolig, intressant eller underhållande på något sätt. Därför lägger jag nu ner kollandet på den serien. Det började bra, men de fortsatte väldigt dåligt.

2) Läs torka
Jag har haft läs torka i en vecka ungefär. Inte varit taggad att läsa någonting. Det är oerhört frustrerande. För jag har typ 10 böcker på listan att läsa. Därför har det istället blivit en hel del filmer, och ännu mer Fanfiction. Inte för att det är helt fel. Men nu har jag kommit igång med det lite i alla fall och på börjat en av böckerna jag fick i julklapp. Nämligen The Scorpio Races av Maggie Stiefvater(Mercy Falls Vargar).

3) Recensioner
Ska försöka få ut lite recensioner på filmerna jag faktiskt sett i veckan.

4) Ny sida på bloggen
Jag tog bort den gamla sidan med favoriter och gjorde istället en ny, Read N Seen. Som ska bestå av en lista på alla filmer, böcker och tv-serier som jag ser/läser klart. Eventuellt bra fanfiction också, det är aningen svårt att hålla koll på vilka och hur många man faktisk läser. Men jag gillar listor och förhoppningsvis kan det vara bra för att lättare hitta förslag på böcker och filmer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar