fredag 25 april 2014

Happy Marriage?! - Maki Enjouji

In order to help her father, Chiwa Takanashi agrees to an arranged marriage with the company president, Hokuto Mamiya—a man she doesn’t know—at the request of Hokuto’s grandfather. Maki Chiwa believes the arrangement isn’t binding, but her new partner seems to think otherwise. Can two strangers living together find their way to a happy marriage?! (beskrivning lånad från goodreads, finns även på bokus och cdon)

Jag har ingen aning om hur jag kom in på att läsa dessa böckerna (var antagligen uttråkad eller något) men det hände och det är inget jag har något emot. För det är en rolig liten trevlig serie. 

Jag har inte läst enormt mycket manga i mitt liv, typ bara 10 volymer av Naruto, så visste inte att det fanns manga inom den här genren (typ romantisk komedi). Tänker vanligen på Naruto och liknande serier när jag hör manga. Men tydligen så finns de ENORMT mycket mer! 

Som sagt trevlig, inte så lång, rolig läsning. Läsbart. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar