måndag 18 mars 2013

Yey!!!


Det här ska bli väldigt spännande. Äntligen ett avslut. Ahhhhh!




Men hur svårt kan det vara?! Man fäster inte en klisterlapp på ett så här fint omslag. Big no-no! Lyckligt nog kunde det tas bort....



Nästan fulländat i bokhyllan, nu saknas bara City of Heavenly Fire och det kommer att dröja ett år innan den kommer(19 mars 2014 enligt goodreads.com). Fick för bildens skull ersätta Törst och Fruset blod men måste möblera om i bokhyllan så att CP2 får plats! Kul!

SPOILER ALERT!!!!

A Family Tree. Från deras tid i The Infernal Device till The Mortal Instruments.

Kolla INTE på den här bilden innan ni läser boken och om ni köper/läser McElderry Books inbunden läs boken först. Inte för att jag hunnit läsa boken än men jag tycker att den är spoliery - så kolla inte! Seriöst. SPOILER.

 Jag kommer senare uppdatera er om hur pass spoiler den är. Förhoppningsvis.

6 kommentarer:

  1. OMG, avundsjuk! Så himla snyggt med alla böcker i hardback också! Själv har jag paperbacks och i olika storlekar dessutom... :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. De gör sig riktigt fint i bokhyllan!

      Jag har sett det, ibland förstår jag inte vad folk håller på med - oförståeligt.

      Radera
  2. Jag vill ha boken NU! GAH! Och jag var tvungen att beställa hem från The Book Depository så jag måste vänta ännu längre! SÅ AVIS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Surt. Jag blev otroligt överraskad av att jag fick boken så pass nära release datumet, för andra böcker som jag har förhandsbokat har ju varit sena! Hoppas den kommer så fort som möjligt till dig!

      Radera
  3. Jag till och med blundade när jag tog av omslaget för att inte råka se något och bli spoilad. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag önskar att jag hade gjort det, men jag visste inte att det skulle komma ett släktträd, så jag var ju tvungen att kolla vad det var... #fail.

      Radera